EE

Ochrona wizyjna – pełna informacja i gwarancja efektu

Q&A

  • Dlaczego Q&A dotyczące naszych produktów i usług?
  • Po co odkrywać karty?
  • Po co tłumaczyć, że kupienie sprzętu od agencji ochrony na wysokiej prowizji i niski abonament to zwyczajnie najłatwiejszy model zarabiania na Klientach?
  • Dlaczego jasno komunikować się w zakresie warunków umowy?
  • Po co nazywać „rzeczy po imieniu”?

?

Na te i wiele innych pytań odpowiadamy prosto i przejrzyście.

Zależy nam na świadomych zakupach naszych produktów i usług przez Klientów, którzy rozumieją i decydują się na nasz poziom by rozwiązać swoje problemy, mieć dostęp do informacji z realizowanych zadań, oddać „strupa” w postaci ochrony i jej logistyki w 100% nam, by Klient miał to „z głowy”, by mógł odzyskać czas i mógł skupić się na pracy i budowaniu tego w czym jest dobry i przynosić faktyczną wartość. 

Wszyscy mamy czasu coraz mniej – naprawdę, warto robić właściwe rzeczy w tym krótkim czasie jaki nam został. Serdecznie zapraszamy, by poznać odpowiedzi przed zakupem.

Q&A

W ramach radykalnej szczerości zamieściliśmy cennik. Cennik pod linkiem: Cennik SOVA AI 3.0

W myśl kodeksu SGU i naszego systemu wartości przejmujemy całkowitą odpowiedzialność za chronione mienie w tym za zasilanie elektryczne, nielimitowaną transmisję danych, za zachowanie ciągłości ochrony bez względu na warunki pogodowe czy zdarzenia, na które nie mamy wpływu. Nie dzwonimy do Was z awariami w piątki wieczorem.

Mamy ubezpieczenie na poziomie 100 000 000 zł bez konieczności posiadania ogrodzenia. Posiadamy umowę efektu jako jedyna agencja ochrony w kraju.  Przy przyjęciu przez nas maksymalnej odpowiedzialności nie kupujecie sprzętu. Sprzęt jest po stronie SGU, odpowiadamy za jego jakość. Sprzęt musi nieprzerwanie, niezawodnie i przejrzyście transmitować obraz 4K.

Umowa efektu, która mówi o tym, że odpowiadamy nie tylko za to, że dobrze pracujemy dla Was zgodnie z umową, czyli wykonujemy to za co płacicie – czyli działania ochronne w czasie by minimalizować ryzyko kradzieży.

My gwarantujemy, że zapłacimy za poniesioną szkodę do wysokości miesięcznego abonamentu w 48h od daty dostarczenia noty za szkodę (kradzież), która trwała np. 20 sekund.

Standardowa umowa ochrony jest umową należytego działania zgodnie z kodeksem cywilnym. Umowa reguluje określone działania w czasie, co oznacza, że jeśli zostaną spełnione zadania z umowy to agencja ochrony odpowiada na zasadzie winy, a winy nie ma, jeśli zareagowała i zrobiła co miała w umowie.

Niestety, jeśli kradzież się zdarzy mimo „dobrej pracy” to i tak nie odpowiada za straty a my zdecydowaliśmy jako SGU wziąć tą odpowiedzialność, bo po co Wam ochrona jak nikt nie zapłaci za szkody?   

Dodatkowo, zabezpieczamy prąd i Internet. Jeśli braknie Wam prądu w weekend nie ma to znaczenia to nasza odpowiedzialność by go mieć. Nie dzwonimy z „prośbą” by przywrócić zasilanie. Awarie mamy w cenie.

Nielimitowane łącze internetowe i zasilanie posterunków – w całości po stronie SGU. Odpowiadamy za ciągłość ochrony.

Wszyscy czasu mamy coraz mniej, dlatego oddajemy Państwa czas zwłaszcza w „awaryjne weekendy”. Uważamy, że warto go spędzić z rodziną. Bierzemy maksymalną odpowiedzialność za to co się dzieje na Państwa obiektach jak jesteście w domu. Reagujemy zgodnie z ustaleniami, współpracujemy z organami ścigania.  Bez powodu do Was nie dzwonimy, jesteście informowani zgodnie z ustaleniami, że sprawa została załatwiona, otrzymujecie raport i nagranie ze zdarzenia. Ewentualne awarie sprzętu, prądu na budowie możecie ogarnąć na spokojnie w poniedziałek.

Usługi konkurencji są w znakomitej większości usługami monitorowania sygnałów alarmowych. Mówiąc potocznie – Czujka ruchu włączy kamery, operator zdecyduje, czy wysyłać patrol, co za tym idzie dopiero alarm włącza operatora do pracy. Kamera decyduje, o tym czy jesteście chronieni czy nie.

Tutaj pojawia się problem ceny „mądrych kamer” skoro agencja nie odpowiada za ochronę tylko monitoring sygnału, to nie musi dać „drogich” kamer, bo jej nie zależy. Nie można winić agencji za to czy kamera działa czy nie. Tutaj jest sporty „trup w szafie” w monitorowaniu sygnałów. Do tego jest to małym drukiem ładnie „ukryte” w umowie. Naprawdę jest to sprytnie poukładane przez mądrych ludzi. ładnie opakowane i sprzedane. Niestety jest to standard, a nie wyjątek w obecnych czasach.

Cała Polska na ten moment. Później w latach 2024 – 2025 – Litwa, Łotwa, Estonia i Ukraina.

Tak, jednocześnie nie jest to polecane. Należy jasno określić kto za co odpowiada w tym za jakość sprzętu, awarie sprzętu, zasilanie czy internet. Dla nas kluczowym jest przejęcie odpowiedzialności, co za tym idzie ciężko jest nam „wywołać do odpowiedzi” Was w przykładowy weekend, a my nie mamy dostępu do waszego sprzętu np. w biurowcu.

W szczególnych przypadkach tak, jednocześnie nasz system nie wymaga wsparcia pracownika ochrony fizycznej.

Termowizja generalnie widzi obraz w promieniowaniu cieplnym. Zwykła kamera widzi obraz w promieniowaniu zwykłym (światło białe). W przypadku złych warunków pogodowych jak mgła, śnieg etc. Kamera termowizyjna dalej rozpozna sylwetkę i temperaturę, zwykła widzi „mleko”.

 Obecnie 100 000 000 zł, bez konieczności ogrodzenia.

Przed wtargnięciem na teren wydajemy komunikat prewencyjny, w przypadku wtargnięcia uruchamiamy SPO (standardowa procedura operacyjna) a następnie zostaje zawiadomiona grupa interwencyjna, wezwane ograny ścigania, powiadamiamy Was – w zależności od zapisu w umowie w trybie natychmiastowym lub na drugi dzień rano.

Standardowo 30 dni, maksymalnie 90 dni. Dodatkową opcją jest dokumentacja przebiegu budowy. Jesteśmy w stanie uzyskać informacje o przebiegu życia inwestycji nawet do 5 lat wstecz.

Całkowity serwis, sprzęt, usługa jest po stronie SGU.

Zmieniamy potocznie mówiąc PFRONa na Drona. Stosunek jakości do ceny. Kamery widzą cały teren przez całą dobę oraz transmitują obraz do centrum operacyjnego, gdzie w czasie rzeczywistym analizują go operatorzy i VIKI w trybie ciągłym przez 24h na dobę.

Ogrodzenie placu nie jest konieczne jednak mile widziane – jest to faktyczna przeszkoda, przestępca nie może powiedzieć, że nie wiedział, że dokonał wtargnięcia. Składowanie narzędzi i materiałów w metalowych kontenerach i zamknięcie ich na kłódkę zdecydowanie pomaga. Zamykanie kontenerów socjalnych, opuszczanie rolet. Możliwie jak najlepsze oświetlenie terenu. Zamontowanie dobrego systemu ochrony. To wszystko są bardzo pożądane działania prewencyjne minimalizują one mocno ryzyko powstania szkody.

Jest pełny dostęp. Oczekiwanie na materiał nie dłużej niż 24h. Jednocześnie od 1.05.2023 r. dostęp z analizą informacji w nagraniach będzie dostępny z poziomu aplikacji w czasie rzeczywistym.

VIKI ma za zadanie detekcję osób w obrazie. Silnik sieci neuronowych który wyszukuje ludzi z prędkością 2000 klatek na sekundę. Zwykła kamera analizuje klatkę raz na sekundę VIKI robi to 2 000 razy szybciej.

Uzasadnione przyjazdy patrolu są w cenie bez limitu. Nieuzasadniony 100 zł.

Indywidualnie wyceniamy, adekwatnie do sytuacji. Jednocześnie pomocą dla Klienta jest to, że SGU jak i każda inna agencja ochrony posiada rabaty na poziomie nawet 70% na sprzęt, więc wycena jest faktyczną sumą sprzętu i pracy, która jest potrzebna do naprawy szkody.  Co nie zmienia faktu, że ciągłość ochrony musi być zachowana. W związku z czym niezwłocznie podejmujemy naprawę awarii. Nie zawieszamy odpowiedzialności za chroniony obiekt.

Jest obserwowany 24h na dobę. Przez operatorów Centrum Operacyjnego i VIKI. W trybie agresywnym odpowiadamy za szkody z ubezpieczenia OC oraz Umowy Efektu.  W trybie dozoru wizyjnego rejestrujemy czynności na budowie, logistykę, BHP.

Tak, natomiast trzeba zaznaczyć, że sztywne godziny rozbrojenia obiektu narażają Was na powstanie szkody. Jeżeli rozbrojony z automatu obiekt o godzinie 6.00 a ktoś o 6.05 zabierze agregat bez Waszej wiedzy (były pracownik ubrany w wasze firmowe ubrania, podwykonawca czy „szwagier” pracownika, który zna zasady działania systemu) to nie zapłacimy.  Sugerujemy, by tryb agresywny był włączony tak długo, aż Państwo sami nie zdecydujecie, że już jesteście na obiekcie.

Niezwłocznie nie później niż 24h. System SOVA AI 3.0 dostarczamy we wskazane miejsce w ciągu 24h od zlecenia na terenie całego kraju.

Nie zmienia się odpowiedzialność, awarię usuwamy niezwłocznie. Ciągłość ochrony jest zapewniona przez patrol interwencyjny i pracownika ochrony fizycznej. Serwis lub wymiana sprzętu jest na nasz koszt. Dział techniczny i logistyka pracują u nas całą dobę.

Tak, mamy ze sobą ciągłą łączność w postaci telefonu i dedykowanej aplikacji.

Przede wszystkim od rodzaju i powierzchni chronionego mienia. Trzeba założyć, że skuteczna ochrona jest do 40m od kamery w polu widzenia kamery, które średnio ma od 88 do 180 st.

Mówiąc krótko umowa należytego działania mówi o malowaniu pokoju na godziny a umowa efektu o pomalowaniu pokoju na akord. Przekładając to na ochronę umowa efektu świadczy o tym, że nie zależne czy pracujemy dobrze czy źle zapłacimy za szkody, a umowa należytego starania mówi o tym, że jeśli dobrze wykonaliśmy nasze zadania zgodnie z podpisaną umową a kradzież nastąpiła nie jest to wina agencji ochrony. Zasada winy z kodeksu cywilnego.

Jesteśmy w stanie policzyć, przejrzeć i zabezpieczyć ruch samochodowo – towarowy. Przygotowujemy miesięczne zestawienia w postaci architektury informacji na temat ilości samochodów, informacje o tym co przyjechało na obiekt, kto kiedy rozpoczął i zakończył pracę, o zasadach bhp.

W standardowej konfiguracji system SOVA-AI-3.0 dla klienta jest bezpłatny. Nie sprzedajemy sprzętu. Nasza praca i odpowiedzialność są w 100% usługą.

Zadania centrum operacyjnego są określone w instrukcji ochrony, która jest każdorazowo załącznikiem do umowy. To powiedziawszy głównym zadaniem zespołu w czasie służby jest analiza obrazu z kamer, pełne wsparcie dla VIKI oraz realizacja czynności związanych z prewencją na obiektach chronionych poprzez wydawanie np. komunikatów ostrzegawczych zanim ktoś nam wejdzie na obiekt.

Żadne. Wszystkie koszty związane z eksploatacją, uruchomieniem, serwisem sprzętu są po stronie SGU. Klient nie ponosi żadnych kosztów dodatkowych.

 Jeżeli awaria wynika ze strony sprzętu koszt ochrony jest po stronie SGU. Jeżeli awaria przykładowego zasilania wyniknie ze strony klienta w okresie 3-5 dni posiadamy zasilanie awaryjne. Powyżej tego okresu koszt naszej usługi w zakresie przeniesienia zasilania na stronę SGU będzie po stronie klienta. Jednocześnie cena na sztywno jest określona z góry w umowie. Nie ma tutaj mowy o żadnych dodatkowych kosztach, które by mogły powstać „magicznie”.

 Tak, dyżury techniczne w SGU są sprawowane przez całą dobę. Dział techniczny pracuje 24h/7.  Czas reakcji – niezwłocznie, czas dojazdu – w zależności od odległości do danego Obiektu.

Nie ma ograniczenia. Dostęp do aplikacji jest w cenie abonamentu – ilość użytkowników – nielimitowana. Zaznaczyć należy, że aplikacje typu: IVMS, SmartPss,  mają ograniczenia związane z technicznymi możliwościami podglądu obrazu w tym samym czasie z danej kamery do 5 użytkowników.  

Zostaw nam swój numer telefonu.

Oddzwonimy w ciągu 5 minut.

Dziękujemy.

Wkrótce się z Państwem skontaktujemy.